Tak jak donosi serwis Wirtualnemedia, tak i nasze przypuszczenia sie zaczynają sprawdzać. Nowa platforma telewizji cyfrowej ma coraz większe problemy z utrzymaniem klientów przy swojej ofercie. Z tego co ostatnio dotąd udało nam się ustalić, klienci NC Plus zaczynają wypowiadać umowy.
Nowych klientów nie przybywa, a obecnych z każdym dniem ubywa, co bez wątpienia nie jest dobrą wiadomością dla zarządu NC+. Ta sytuacja jest spowodowana wysokimi cenami, a co najgorsze, zarząd NC+ nie chce się przyznać iż popełniło błąd, wyceniając i tworząc tak drogie pakiety telewizyjne.
Mało tego, klienci Cyfry + i platformy N, składają liczne zażalenia do UOKiK, z przyczyn niejasnych warunków i formy przedstawiania im nowej oferty. Najbardziej niezadowoleni są nowi klienci obu platform, którzy podpisali umowy stosunkowo niedawno jeszcze na starych warunkach.
NC+ chce przenieść wszystkich obecnych klientów na nową ofertę telewizyjną!
Jak wiadomo, obecni klienci platform N i Cyfra +, otrzymują specjalne listy, w których można przeczytać, iż jeżeli sami nie wybiorą sobie pakietu z nowej oferty NC Plus, to platforma sama za nich to zrobi i automatycznie przedłuży umowy dla osób, którym w najbliższym czasie kończy się okres abonamentowy. Nowi klienci platformy N jak i Cyfry +, także zostaną przeniesieni o ile nie wypowiedzą w czas umowy, na nowe warunki i droższą ofertę telewizyjną NC+. Póki co żaden z obecnych klientów i nowych klientów nie ma możliwości skorzystania z tańszej oferty, bo po prostu NC+ takiej oferty nie ma i pozostaje przy swoim założeniu drogiego abonamentu.
Z zarządu platformy NC+ odchodzą pracownicy!
Po ostatnich wydarzeniach na rynku telewizyjnym w Polsce, związanych z nową platformą satelitarną NC+, zaczynają odchodzić kluczowe osoby z zarządu nowej platformy NC+. Na początku odszedł pan dyrektor do spraw marketingu Marek Staniszewski, a teraz odchodzi pani Beata Mońka wiceprezes zarządu ds. Business Affairs, Communication & Branding nc+, z mediami i komunikacją związana 19 lat. Przyczyną odejścia było poróżnienie zdań na temat przyjętej strategii firmy i jej komunikacji. Przypominamy, iż pani Beata Mońka z początku zachwalała nową ofertę platformy NC+ w radiu TOK FM i innych mediach, co także zostało ostro skrytykowane przez klientów NC+, platformy N i Cyfry+. Jeżeli sytuacja z pakietami i ofertą platformy satelitarnej NC+ nie zmieni się, to cała firma może przygotować się na drastyczne odchodzenie klientów do konkurencji, bo należy pamiętać, iż na polskim rynku jest jeszcze Cyfrowy Polsat.